.

.

علمدار دلم

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ

علمدار دلم

گاهی فقط دوست دارم صدای تو را بشنوم..


من کنار سید نشسته بودم و سید هم طبق معمول شال سبزش را روی سرش انداخته بود و با سوز و گداز خاصی مشغول خواندن زیارت عاشورا و مداحی بود. بعد از اتمام مراسم ناگهان شال سبزخود را بر گردن من گذاشت، با تعجب پرسیدم: این چه کاری است؟ گفت: بگذار گردن تو باشد. بعد از لحظه ای دیدم جمعیت حاضر بسوی من آمدند و شروع کردند به بوسیدن و التماس دعا گفتن. با صدای بلند گفتم: اشتباه گرفته اید، مداح ایشان است. امّا سیّد کمی آنطرف تر ایستاده بود و با لبخند به من نگاه می کرد.
۹۴/۰۴/۰۱

نظرات  (۱۹)

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۴ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
پاسخ:
خداقوتتان..
سلام و درود خدا بر شهیدان
پاسخ:
سلام بر این اولیاء الهی
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۶ عباس زاده
سلام علیکم مومن
و چقدر این دوست داشتن ها لذت بخش است
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام برادرم
فقط کاش توهم نباشه
خیر ببینید..
سلام
سپاس از حضورتون

و سلام بر تمام شهدا
پاسخ:
سلام الله علیکم و علیهم
به یاد سید مجتبی :
نه تو را یک اشار ه ای ، نه مرا راه چار ه ای
چه دریغ از نظار ه ای ، به چنین حال زار من
آقا، تو چراغ دل منی، گل باغ دل منی
تو همة حاصل منی، نشوی از چه یار من

کجایی ذاکر مخلص اهل بیت ؟! بیا ببین که سلیقه ها عوض شده ! هیئتی زیاد شده،حسینی کم شده..
سید شرمندتیم به خدا ، انگاری یادمون رفته که گفتی متحد و یکدل باشید و مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری،اینجا هر کی حرف خودش رو میزنه !
سید،دست ما رو بگیر که آب از سرمون گذشته !
سید به حق مادرت..
پاسخ:
انگاری یادمون رفته....
۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۸:۵۶ وَ آنکهــ دیـرتـر آ ـمَــد ...
خداوندا!

ما را سعید بدار و شهید بمیران...


پاسخ:
آمین
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۸ تک نویسی...
سلام

خاطره خیلی نابی است

یا علی
پاسخ:
سلام، کاش ما هم از این خاطره ها داشته باشیم..

یاعلی

گرفته قلبم و آه،هم مدد مرا ندهد

برای درد فراغت کسی دوا ندهد

براه مانده نگاهم بیا گل نرگس

کسی به جز تو پناهی به بینوا ندهد

خوشحال میشیم به ما هم سربزنید،

التماس دعای شهادت،یاحق

پاسخ:
کسی به جز تو پناهی به بینوا ندهد.. آره والا..
پاسخ:
سلام، ممنون..
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۳ سید گمنام
شهیدی که هر وقت از او کمک خواسته ام، کمکم کرده..
پاسخ:
سید مجتبی..
شاید رسم –هر که صاحب این نام است– همین باشد!
یا کریم
قبول باشه طاعات
دعابفرمایید
پاسخ:
همچنین، محتاجیم..
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۸ زائر بارانی
سلام علیکم.
طاعات قبول.
روزیتون شهادت...
التماس دعا
پاسخ:
سلام و رحمةالله
محتاجیم به دعا
خیر ببینید..
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:((

حیف الان نمیتونم گوش کنم!

۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
بسیار زیبا بود

تشکر 
پاسخ:
اصلا" آدم رو مجنون میکنه..
دعا بفرمایید
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۲ یک سبد سیب

خیلی قشنگه حرف هاشون 


پاسخ:

هر کس عملش قشنگـ حرفش قشنگـ

۰۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۳ خلیل صادقی
سلام
نسال الله منازل الشهدا
پاسخ:
سلام
خوش آمدید..
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
اجرتون با حضرت زهرا و شهدا باشه
ان شاءالله همه ی اون هایی که دغدغه فرهنگی دارن همیشه در راه حق ثابت قدم باشن و ان شاءالله که ما و شماهم از این افراد باشیم
و دغدغه لبخند امام زمان (عج) رو داشته باشیم و شده یک گناه رو بخاطر صورت دلربای ایشون کنار بذاریم
و ان شاءالله که زندگی همه ی ما ختم به شهادت باشه
التماس دعای شما خوبان هستیم
در پناه حق.
یازهرای مرضیه
پاسخ:
سلام
محتاجیم به دعا، خیر ببینید..
یاعلی
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۱ عبداله سعادت

سعی کن کسی که تو را می ببیند، آرزو کند مثل تو باشد.
از ایمان سخن نگو ! بگذار از نوری که در چهره داری، آن را احساس کند.
از عقیده برایش نگو ! بگذار با پایبندی تو، آن را بپذیرد.
از عبادت برایش نگو ! بگذار آن را جلوی چشمش ببیند.
از اخلاق برایش نگو ! بگذار آن را از طریق مشاهده تو بپذیرد.
از تعهد برایش نگو ! بگذار با دیدن تو، از حقیقت آن لذت ببرد.
بگذار مردم با اعمال تو، خوب بودن را بشناسند. التماس دعای سفارشی.                                                    آدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.

پاسخ:
سپاس
محتاجیم به دعا..
امثال شهی علمداران اکنون وجود دارند اما حیف که راز شخصیت آدمهای خوب بعدازمرگشان فاش میشود
پاسخ:
خوبان که زیادند، اما سیّد مجتبی یه دونه بود و هست..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی