.

.

روایتگری حاج حسین از بسیج دانشجویی..

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۳ ب.ظ

دریافت صوت


چقدر میچسبه آدم از یکی مثل حاج حسین یکتا فحش بخوره..


فقط میچسبه.. کاری که نمیکنیم!

۹۳/۰۴/۲۴

نظرات  (۱۲)

۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۴ امیررضا توسلی
خیــــــلی با مزه بود
آفرین
پاسخ:
نوش جان!
۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۸ سید گمنام
اتفاقا چند روز پیش این سخنرانی اش را گوش دادم..
کاش عمل کنیم به حرف هایش.
پاسخ:
کاش..
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۹ گــــــــــــــــم گشته
کاش دردمون بیا...
پاسخ:
د
کاش..

من اینجا، همین جا روی زمین

به آسمان می نگرم ، با نگاهی خیره

دستانم را رو به آسمان دراز می کنم، چه کنم دستانم پر از خالیست...

از انتهای آبی، نور امید راه باز می کند و مرا دربرمی گیرد

سر به سجده می سایم و کلام نور را با خود زمزمه می کنم:

الحمدالله الذی...


اللهی و ربی من لی غیرک...

التماس دعا

پاسخ:
بسیار زیبا و محتاج دعا..
۲۸ تیر ۹۳ ، ۲۰:۳۰ ی آنتی زایون
سلام
طاعاتتون قبول
 و
التماس دعا.
پاسخ:
سلام, محتاج دعا..
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۳ سفیـــر نـــور

باید روی خودم کار کنم ...

خودی که به درد خـــــــدا نخورد ، بی خودی است ..!


به روز هستیم..

التماس دعا مخصوص همسنگر

یازهرا(س)



پاسخ:
محتاج دعای خیر, یازهرا..
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۰ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
صبح به خیر
این پیغام را قناری ها به دوستان می رسانند
آن را با شور و عشق بالای سیاه چال ها می گردانند
بر پنجره های بسته، فرود می آیند
و برای زندانیان آواز می خوانند
دسته های گل زنبق یا شاخه های زیتون را برای آن ها می برند
از سرزمین بی همتا
شیرین 
از سرزمین فلسطین
به آن ها می گویند: صبح به خیر
دوستان خوش سیما و فرخنده حال!

صبح به خیری از " عکا "
از " یافا "
از تپه های " حطین "
از " غزه "
از مسجد آبادش
از نسیم عطر آگین بوستان ها

صبح به خیری از یاران صادق و بی تزویرتان
از شب تهیدستان
از درد مظلومان
از آه محزونان

صبح به خیری از اشتیاق غربت سوزان
از تپش رگ ها 

صبح به خیر
ای دوستان آزاده!
ای آرزوی میلیون ها!
ای درخشش نور و پرتو!
بر پیمان خود می مانیم
برعهد و پیمان فلسطین

"هارون هاشم رشید" 
پاسخ:
ممنون..
چقدر حال میده که طوری کار کنیم که اصلا فحش نخوریم!!
پاسخ:
در اون صورت بازم نیازه ادم فحشه رو بخوره..
سلام

دلانه با دو نویسنده ی جدید به روز شد و منتظر حضور ارزشمند شماست .

منتظر قدومتان هستیم
پاسخ:
سلام و سپاس از دعوتتان..
اخلاص و اول بخیری ان شاالله, یاعلی..
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۱ پلڪــــ شیشـہ اے
ولی خیلی هم نمیچسبه 
اگر یکی خوشگلتر آدم و ادب کنه بیشتر میچسبه
خب اگه نسبت به خودت حس انزجار پیدا کنی که دچار سکون و بهت میشی
.
.
.
پاسخ:
یه تلنگر بود فقط برا اینکه حواسمون جمع باشه که چکار داریم میکنیم؟ اصلا" باری رو از انقلاب روی دوشمون برداشتیم یا نه؟
. . . . و در کل فکر میکنم بد نباشه گاهی یکی بیاد بزنه تو برجکمون و دک و پوزمونو بیاره پایین..
 بعضی موقع فکر میکنیم کی هستیم، صرفا" به خاطر اینکه ظاهر مذهبی و موجهی داریم
یا اینکه چند نفر میان پای نوشته هامون نظر میدن یا هر چیز دیگه ای..
"مخاطب این جمله ی آخر فقـــط خودم بودم"

موافقم میچسبه 


پاسخ:
بله.. بله..
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۶ منور الفکر
واقعا میچسبه...
هرچند دردای تلخشون حقیقتای اطرافمونه ولی بازم وقتی پای حرفاشون میشینم بعد کلی بغض و حس توسری خوردن، پر از انرژی والهام میشم...
خدا حفظ و آخرم شهیدشون کنه
پاسخ:
آمین..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی